למה אני ?
קשה לנו לשבח את עצמנו, אז לשווק את עצמנו בכתיבה...? לא פשוט, אבל אפשרי.
כשכותבים על עצמנו, על השירות, המוצר או היזמה שאנו רוצים לקדם, מתחילים מרשימה קצרה.
כיתבו עכשיו שלוש סיבות (לא בראש, אלא על נייר, שיהיה מול העיניים) ל"למה?"
למה השירות שלי טוב?
למה המוצר שלי מועיל?
כל סיבה תפורט במספר מילים, לא מספר משפטים. לדוגמה:
השיעור הפרטי באנגלית משפר לילד את הביטחון העצמי.
הקרם שרקחתי מעניק לעור הפנים מראה והרגשה רעננים.
הייעוץ הכלכלי שתקבלו יכול לחסוך לכם 7,000 ₪ בחודשיים.
עכשיו תשבצו את שלושת הסיבות בפוסט שיווקי קצר וקולע.
...ואגב, מומלץ לכתוב יותר מפוסט שיווקי אחד כזה ביום, כי האימון משפר את המסר וכמו כן אנחנו יוצאים עם חומר פרסומי בכמות משמעותית ומגוונת, לאחר עבודה קצרה יחסית