שילוב ממים בכתיבה
ממים משתלבים מעולה בשיווק.
לפני כמה שנים התחלתי ליהנות מממים כאימא, שלא אהבה חפירות על אימהות, אבל רצתה להרגיש שהיא חלק מעוד אנשים שמבינים מה עובר עליה, ועם הרבה הומור של חברות לשוחה.
אחר-כך התחלתי לשלב ממים בשיווק, כי לעיתים משפט או שניים בצירוף תמונה עם משמעות הפוכה או מדגישה וכו' (ויש להם חוקים ברורים בעולם ההוא) הם כלי שיווקי מעולה, נגיש וזול.
התמונה הזו היא דוגמה של מם שפרסם אחד האבות בקבוצה ואין צורך להוסיף מילה לקשת הרגשות שהיא מעוררת, ומה שעוד יותר חזק מהמם שהכין (ונתן לי רשות לשתף) אלה התגובות, שממחישות בעוז שפייסבוק היא רשת חברתית קודם כל, ומה שקורה לנו מתחבר ישירות לכולם (אני לא יכולה לשתף את הפוסט, כי זו קבוצה סגורה, אז צריך להצטרף אליה ולחפש את Maor Gilboa-Linn ולראות בעצמכם את התגובות).
#כולנו_רקמה_אנושית_אחת_חיה