הקלטות יעילות
היום שיחות הטלפון מוקלטות.
בכל סמארטפון חדש יש אפליקציה מובנית שמקליטה.
קחו 5-10 שיחות עם לקוחות מתעניינים, תקשיבו היטב ותכתבו לעצמכם:
את השאלות שהם שאלו.
את המילים בהם השתמשו, המושגים.
ועכשיו לעבודה:
לכל שאלה פופולרית, תכתבו פוסט או מאמר שהוא התשובה לה.
לדוגמה: נניח שאחת השאלות שבעל קייטרינג שומע היא "לכמה אנשים אתה עושה קייטרינג?" אז הוא יכתוב פוסט ובו יהיה כתוב בין השאר "הקייטרינג שלנו מספק שירותי הסעדה לקבוצות של 60-100 איש" כדי שאנשים יקבלו את המידע שמעניין אותם ויתקשרו האנשים המתאימים. חבל לכם לבזבז שיחות טלפון רבות על אנשים שרוצים קייטרינג ל-15 איש או ל-200.
ולגבי המושגים שבהם השתמשו לקוחות שדיברו אתכם בטלפון - מומלץ להשתמש בהם בכתיבה, כי אז הקוראים מרגישים שאתם מדברים בשפה שלהם. אם מדובר בקייטרינג לדוגמה, יש אנשים בערים מסוימות שקוראים לזה "אוכל מוכן", יש שיקראו לזה "שירותי הסעדה" וכדומה.