הפזילה לצדדים
אחד הקשיים הגדולים ביותר בלהתחיל לכתוב שיווק הוא הפזילה לצדדים.
אני מוכר משהו, שמישהו אחר כבר מוכר, אז אני יודע איך הוא כותב וזה מזדחל לי לראש, כשאני מנסה לכתוב על מה שאני מוכר.
אותנטיות.
מילה שחוזרת המון בכתיבה שיווקית.
קל לומר, פחות קל לעשות 😸
קחו דף ותכתבו 5 ערכים שאתם יודעים שהעסק שלכם מייצג, זה מה ששפכתם לתוכו, זה אתם.
אין אף אחד אחר כמוכם.
עכשיו קחו ערך אחד ותכתבו את הייצוגים שלו בעסק, לא על הערך עצמו.
לדוגמה:
אם מדובר בערך כייפי, אתם לא כותבים שיש בעסק המון שמחה וכיף, אלא מה בעסק מייצג את זה: הצבעים, הפעילות, הגישה המחויכת ומתוך הכתיבה אנשים יבינו שמדובר במקום/בשרות שמח (בכתיבה שיווקית חשוב לתת מקום לאנשים להסיק בעצמם מה אתם מנסים לשדר).
לכו והתפרנסו 😘