איך להשאיר רושם חיובי בכתיבה ללקוחות

כתיבה שירותית משפיעה ישירות על חוויית הלקוח.
אני רוצה לרשום כאן מספר עקרונות מנחים כדי שתיצרו רושם מצוין:
1. כתיבה תמציתית וממוקדת:
אנשים עסוקים. נסחו את המסר בצורה קצרה וברורה כדי לחסוך להם זמן.
2. שילוב אמפתיה:
הראו הבנה למצבו של הלקוח. במקום "אין באפשרותנו..." נסו: "אנחנו מבינים את הקושי ונעשה את מירב המאמצים לעזור."
3. שימוש בשפה חיובית:
במקום "אי אפשר לבטל", נסו: "נשמח להציע פתרון חלופי." הטון עושה הבדל עצום.
4. דיוק ואיכות:
טעויות כתיב או ניסוח עלולות לפגוע באמינות. הקדישו דקה לקריאה נוספת לפני השליחה.
5. סגירה חמה:
סיימו את ההודעה בנימה חיובית: "תודה על שיתוף הפעולה! אנו כאן לכל שאלה."
מתחברים לזה ?
מצוין!
תשאירו פרטים כאן ונדבר ☺️