איך להשאיר רושם חיובי בכתיבה ללקוחות

שימו לב כל הפירמות לעריכת דין בישראל!
כתיבה שירותית משפיעה ישירות על חוויית הלקוח. 

אני רוצה לרשום כאן מספר עקרונות מנחים כדי שתיצרו רושם מצוין:

1. כתיבה תמציתית וממוקדת:
אנשים עסוקים. נסחו את המסר בצורה קצרה וברורה כדי לחסוך להם זמן.

2. שילוב אמפתיה:
הראו הבנה למצבו של הלקוח. במקום "אין באפשרותנו..." נסו: "אנחנו מבינים את הקושי ונעשה את מירב המאמצים לעזור."

3. שימוש בשפה חיובית:
במקום "אי אפשר לבטל", נסו: "נשמח להציע פתרון חלופי." הטון עושה הבדל עצום.

4. דיוק ואיכות:
טעויות כתיב או ניסוח עלולות לפגוע באמינות. הקדישו דקה לקריאה נוספת לפני השליחה.

5. סגירה חמה:
סיימו את ההודעה בנימה חיובית: "תודה על שיתוף הפעולה! אנו כאן לכל שאלה."


מתחברים לזה ?
מצוין! 
תשאירו פרטים כאן ונדבר ☺️