דפי נחיתה

דפי נחיתה

דפי נחיתה.

כלי מכירה מצוין.

לקוח פוטנציאלי לא מגיע לשם ישירות, אלא מועבר לשם על ידי לחיצה על קישור לדף.

כלומר,

הוא מגיע לדף "מחומם", כי יש לו מושג מה יציגו לו בדף הנחיתה והוא מתעניין.

התוכן השיווקי בדף הנחיתה, הוא זה שאמור להמשיך ולשכנע את הגולש שיש כאן מוצר מעניין וכדאי, עד כדי כך שהלקוח הפוטנציאלי יבצע פעולה בדף הנחיתה – השארת פרטים או תשלום.

אז איך כותבים דף נחיתה שמוכר?

1. לכתוב על הצורך/הבעיה/הפחד/הכאב של הלקוח.

2. לכתוב על המוצר / השרות שלכםן, איך זה פותר לו את הבעיה, מספק את הצורך ומשפר את איכות חיי. בצורה משמעותית ונחשקת. לכתוב למה דווקא השרות הזה, הבידול של העסק ומוצריו/שירותיו.

3. הנעה לפעולה.

4. עלות (לא חובה).

5. השארת פרטים או תשלום מאובטח.