מה נכתוב היום?

היום אנחנו מוצפים בהצעות דיגיטליות לשיווק: המרות, לידים, פיקסל, אתרים, דפים עסקיים, סרטונים, רשימות תפוצה, דיוור, ניוזלטר...

התעייפתי.

למה אני דוגלת בפשטות שבכתיבה שיווקית?

בגלל שמנוע החיפוש של גוגל מעדיף תוכן של כתיבה, שמתעדכן כל הזמן, ומכיל מילים שקשורות לחיפושים אחריכם.
בגלל שאנשים מעדיפים לקרוא תוכן בכל מקום בלי לפחד שהסרטון יעשה רעש במיטה, בשירותים, במעלית ובקלונוע.

אז מה כתבתם היום חברים/ות??